Sunday, June 9, 2013

Lu Buat Gua Marah

Hati gua terluka dek lu
maaf lepas cakap
gua rasa terhina
sebab lu hina raja gua
bagi gua lu penderhaka
lu dah langgar rukun Negara
tapi lu masih warganegara.

Bagi gua raja payung negara
lu patut tahu raja gua ketua
agama
pemerintah tertinggi angkatan
tentera.

Jika lu ahli politik
lu jangan hanya fikir pilihan
raya
lu bukan negarawan sejati
kerana lu tidak fikirkan kami
asyik ajak gua penuhi jalan
raya
jangan sembarangan corak gua
yang putih jadi kotor.

Lu jangan buat gua marah
kerana lu dan gua sama sahaja
sesama terpacak di bumi
sejarah


Oleh : Kamaruzaman Ismail

2 comments:

  1. This site certainly has all of the information I wanted about this subject and didn't know who to ask.

    Feel free to surf to my homepage: Semenax ingredients

    ReplyDelete
  2. Thank you, I've just been looking around for info about this focus for quite some time and yours is the better I have learnt till now. However, just what in regards to the conclusion? Are you certain with regards to the provide?

    My web blog :: make money fast

    ReplyDelete